چگونه از انگلستان به ترکیه سفر کنیم؟ (بخش اول)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : سه شنبه 9 مهر 1398
بازدید : 185
نویسنده : علی احمدی

نمی توان انکار کرد كه تعداد اندكی از نقاط مختلف روی زمین متنوع تر و زیباتر از ترکیه باشند. بنابراین، اگر برای گردشگری پزشکی به آنجا می روید و یا به سادگی برای لذت بردن از فرهنگ به آنجا می روید، مطمئناً اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. البته ابتدا قبل از سفر به ترکیه، باید بهترین راه های رسیدن به آنجا را بدانید.

خبر خوب این است که در حقیقت تعدادی گزینه برای سفر از انگلیس به ترکیه وجود دارد. بنابراین شما قادر خواهید بود سفر خود را به شکلی برنامه ریزی کنید که برای شما مناسب ترین باشد. اگر به دنبال مشاوره در مورد چگونگی انجام این کار هستید، تمام جزئیات لازم را در اینجا پیدا خواهید کرد:

مسافرت هوایی

همانطور که تصور می کنید مستقیم ترین راه برای سفر از انگلیس به ترکیه از طریق هوایی است. حالا باور کنید یا نه، ترکیه دارای 55 فرودگاه بزرگ است! از این تعداد 35 مورد به سفرهای بین المللی اختصاص یافته است. به همین دلیل شما نباید برای پرواز در داخل و خارج از کشور مشکلی داشته باشید. بیایید نگاهی به برخی از فرودگاه های محبوب تر برای شما بیندازیم.

فرودگاه آنتالیا

تخمین زده می شود که این فرودگاه سالانه بیش از 27 میلیون مسافر را از پایانه های خود عبور می دهد. تعداد بازدید کنندگان خارجی در ماه های تابستان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اکنون چند دلیل وجود دارد که این یکی از محبوب ترین فرودگاه های کشور است. از طرف دیگر، این سومین فرودگاه بزرگ است و بنابراین قادر به جابجایی همه مسافران است.

مورد دیگر، پروازهای مستقیم زیادی از انگلستان به آنتالیا وجود دارد و این مورد، سفر را بسیار کوتاه تر می کند. با اضافه کردن این نکته، هنگامی که از فرودگاه خارج شدید، خواهید فهمید که هنگام حرکت در داخل شهر یک نسیم نابی می وزد. این در شرایطی است که فرودگاه فقط 13 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. حرکت به مناطق دیگر منطقه نیز به همین راحتی انجام می شود.

پروازهای مستقیمی از طریق شرکت هواپیمایی ترکیه آغاز شده است، هر روز از سال می توانید مستقیماً به آنتالیا پرواز کنید. همچنین پس از مارس، Easyjet ،Ryanair ،Jet2 ،Thomas Cook و TUI پروازهای مستقیمی به آنتالیا دارند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.